Mar 10, 2015

Graduation Night !

Assalamualaikum dan salam sayang semuaa. Sekian lama menghilangkan diri di alam blog, lupa pula yang diri ini ada blog ahaks :p jom terjah cerita aku kali ni, sebenarnya ni cerita lama dah, tapi aku nak upload juga bagi tengok korang ehehe. Entry ni banyak gambar, nak bagi tengok korang gambar kawan kita yang cantik dan handsome ! Haha 
Haa, kan aku dah kata semua nampak segak dan comel kann ! *eee, prasanlah budak kecik ni ahaks
gambar ni menunjukkan budak kelas aktif suka wefie haha. Tablet Kathy jadi sasaran
Ni waktu kita dah habis makan, so apa lagi wefie terus -,-
mpm buat suprise untuk kita orang yang birthday bulan 10 dan 11, tu lah sebabnya dipanggil naik atas pentas 
gadis melayu terakhir, hehe ;) me, dian, risma, zahtul and qila
ok yang ni sweet gilaa. Haha, kawan aku ni memang minat dengan dian. Tu lah ambil kesempatan buat gaya gedik semcam je ahaks
Baju kami baju beli, ehh kecuali baju risma, dia je yang jahit maklumlah dia kata malam kenalah warna merah gitu baru nampak menyerlah hahaa. Aku just pakai dress polos warna cream mix and match dengan tudung warna pink dari butik usrah dan high heels dari Vincci. Aku ni simple je, buat apa nak cantik hanya untuk satu malam. Cehh, maka makeup pun touch up dari aunt gue
Encik Mimpi ? Haha, nope ! Dia lah King of the night, disebabkan dia je seorang pakai suit yang segak dan sedap mata memandang. 
Jangan lupa Queen of the night ! Nama nya mida, her dress just nice, dan dia ni lah gadis paling tinggi antara semua gadis praU
Fine last picture, tengok dah kosong ballroom dia maksudnya dah nak balik. Ehem ehem tangan Kat tu hahahaa
Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar, best juga lah ada game dan yang penting ada makan makan. Hidup untuk makan, makan untuk hidup ehh merepek dah aku err sorry :p result stpm dah pun keluar dan alhamdulillah aku puas hati dengan apa yang aku dapat, terima kasih Allah, keluarga, guru dan rakan yang selama ini memberikan dorongan dan motivasi. Thanks you all, I really appreciate that and I never regret that I enter form 6, because I know every journey of my life, there's a hikmah behind. You know that 'Allah's plan is better than our dream'. See you in next entry, in shaa Allah and dont forget to pray for me so I can enter uni. Hehee :) *snap pic using Samsung Galaxy Camera and Samsung S4 mini

Thankx For Reading :)

1 budak comel:

Post a Comment

no harsh words please :)