Feb 15, 2014

Isnin keluar result STPM penggal 1


Assalamualaikum readers.. wahh , masa berlalu dengan pantas.. sebulan lebih telah pun berlalu , dan isnin ni akan keluar result STPM penggal 1 ! debaran tu tetap ada , kini hanya mampu berserah kepadaNya.. kita dah buat yang terbaik , but i think one of my subject science will failed especially pure math.. chemistry and physics tak boleh diagak sebab aku jawab juga dengan jawapan yang berkemungkinan betul atau salah , hahaa.. if pengajian am only passed , i should leave form 6.. but at the same time i think i can't because there have a lot of memories with my new friends at 6 Aktif.. if i take diploma , it will take 3 years :'( maybe i will late graduate compared to others.. now , i should focus on my STPM term 2.. fighting budak kechik , you can do it.. hopefully aku dapat gagahkan diri menghadapi keputusan yang bakal keluar nanti :)
Thankx For Reading :)

2 budak comel:

mirza syazwina said...

goodluck dear :)
akak dah lepas dah untuk result sem 3 punya..lega..hehe
buat yang terbaik okay ^_^

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, saya p0wn ada blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Post a Comment

no harsh words please :)