Sep 27, 2013

Berita gembira haruslah dikongsi bersama kan ? :)


Assalamualaikum, tak jawab dosa.. hehe.. sebelum tu, aku nak tanya sikit.. siapa kat sini tak suka berita gembira ? *ishh, semua orang mesti suka kalau dapat berita yang membahagiakan =.=" hahaa, lol.. merepek dah aku ni.. alhamdulillah, aku bersyukur kerana Allah telah memakbulkan doa hambaNya :).. first of all, aku dapat temuduga SPA.. hehe, siapa tak happy kan ? aku dah lama tunggu tau interview ni, sebab aku memang berharap sangat aku dapat.. tak percaya ? mehh aku tunjukkan..


aku berharap betul aku boleh lulus temuduga tuh.. salah satu alasan aku takut tak diterima, sebab aku ni berketurunan cina.. kebanyankan kawan2 aku bagi tau kuota untuk kaum cina memang sikit.. tapi aku percaya Allah pasti akan memberikan yang terbaik kepada setiap umatNya.. Next, hari ni setiap pelajar Pra-U kat sekolah aku dapat Baucar Buku Satu Malaysia ! yeahh ! *lompat seperti kanak2 yang baru pertama kali mendapat hadiah.. so maknanya esok boleh lah shopping buku.. baucar tu berjumlah RM250, banyakkan ? Gunakannya dengan sebaik mungkin, hehee.. tu je lah berita gembira yang aku nak share dengan korang.. last but not least, have a nice day guys :)

Thankx For Reading :)

1 budak comel:

Murni Amir said...

oh sis keturunan cina ? kacukan yew ?
insyaallah banyakkan berdoa yew . . allah mendengar doa hambanya . mana tahu dimakbulkan . kalao tak dapat mungkin rezeki sis dekat tempat lain . kita tatahu perncgn allah kan . jadi jangan pernah putus berusaha oke . chayok2 :)

Post a Comment

no harsh words please :)