Aug 31, 2013

New friends with new memories ^_^

Assalamualaikum dan hai ! hehe , hari ni izah ada free sikit so boleh lah berblogging untuk seketika.. sebelum tu aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kak Mirza Syazwina kerana sudi review blog kite.. hadiah simple giveaway belum sampai lagi , jadi tunggu je lahh.. hihihi.. okay , entry kali ni berkaitan dengan SAHABAT dan MEMORY baru.. sebab ada kawan baru so kena lah ada kenangan baru juga kan ? bukan maksud izah tiada kawan sebelum tu , cuma kali ini semua BFF izah dah study kat tempat jauh2.. tinggal aku je kat tawau sabah , huhu.. tanpa melengahkan masa , jom izah perkenalkan mereka ! 

Ni duduk kat sebelah izah je dalam kelas , aku panggil dia Aisah atau sya jak.. dia lah yang selalu sudi mendengar masalah izah.. tapi kadang dia suka membantah , hehe.. she is a good listener , and i appreciate that i can meet her ;)

yang ni pula , nampak je muka begitu tapi bising tau dalam kelas.. hehe , jangan marah ? :p I just call her Zahtul , perangai dia sebiji macam aku.. friendly and kind , hihi
Happy juga lah ada kawan macam dorang ni , harap persahabatan kami akan berkekalan.. meskipun ada kawan baru , tetapi kawan lama takkan pernah terhapus dari ingatan.. insyaAllah , err setakat ni jak lah cerita yang aku nak kongsi sama pembaca blogger budak kechik.. salam ;)


Thankx For Reading :)

0 budak comel:

Post a Comment

no harsh words please :)