Apr 23, 2013

tak SABARR~


Assalamualaikum & hai ! kamurang sihat tak ? anyway kalau yang tak sihat tu makan ubat cepat2 tau biar cepat sembuh :D.. okay , apa yang aku tak SABAR ni ? hehe , aku tak sabar nak tahu segala keputusan UPU , IPG , MATRIKULASI.. aku dah penat menunggu ni , tahu tak ? mesti budak 1995 semua dah tak sabar nak sambung study lagi *semua keh ? huahuahua..:p Fine , bukan semua tapi sesetengah , maklumlah ada sesetengah tu malas lah , dah keja lah & macam2 lagi alasan.. huh ! btw , aku sebenarnya belum tahu nak sambung kat mana , family dari ibu aku bilang "pilih jak IPG , insyaALLAH dapat juga tu" entah juga lah , pasrah je lah dengan yang MahaKuasa :).. aku harap ALLAH pasti akan memberikan yang terbaik untuk hambaNYA , aminnn...
Aku nak share sikit tarikh penting untuk budak 1995
24/4--->Form 6
25/4--->IPG..Matrikulasi
Minggu ke-3 bulan Mei--->UPU
belum pasti betul ke tak , nanti kalau ada perubahan aku akan update k ;)


Thankx For Reading :)

0 budak comel:

Post a Comment

no harsh words please :)