Apr 24, 2013

Aku dapat tawaran Form 6 :D

Hai ? ehh lupa pula bagi salam , assalamualaikum :) haa , finally aku dapat tawaran form 6 di smk tawau , jurusan SAINS ! kamurang dapatkah ? *this question just for batch 1995 ok ? hishhh , orang tahu lah bha , mahu juga kau ingatkan readers.. k abaikan , merepek suda aku ni , maklum lah streess ni !!!
Entah kenapa stress , hehe *tersengih2 sendiri :P .. btw , bagi yang dapat tu tahniah , yang tidak tuh mungkin rezeki korang bukan di form 6 , so tawakkal ya ? aku dengar kalau dah dapat form 6 , tak dapat matrik & sebaliknya , entah betul kah tidak , tunggu je lahh besok kann :) insyaALLAH malam ni aku nak buat solat istikharah , mana lah tahu dapat petunjuk daripada ALLAH mana yang terbaikk untuk aku , sejujurnya buat masa ini aku still bingung ? why ? sebab aku kan dah dapat twaran form 6 , jadi upu tu macam mana lah ? belum lagi IPG , matriks , Subhanallah . Sabarr je lahh :')


Ya Allah yang Maha Kuasa lagi Maha Penyayang , berikanlah keputusan yang TERBAIK untuk hamba , sesungguhnya Engkau Maha Melihat & Maha Besar :)


Thankx For Reading :)

3 budak comel:

lania assina said...

smge ALLAH mudahkan urusan akak.hehe

sayidah napisah said...

tahniah.gdluck for ur life :)

Izyan Yan Cinnamon said...

owh,tahniah,sama lah yan dapat jurusan kemanusiaan tapi tulah yan ada mintk yg lain lagi,tapi x tahu nk pilih yg mna satu nanty kalau mai sekali gus tawaran jenuh lah nk pilih..-_-

Post a Comment

no harsh words please :)