Mar 13, 2013

Meningkat =='

    
assalamualaikum , hai ! apa khabar , sihat2 tak kamurang ? :D hurm , sejak kebelakangan ni mood ku berubah sebab berat badan aku dah MENINGKAT ! ha'ah , benda ni lah yang merunsingkan fikiran ku nie , kalau meningkat sikit takpe lah , ni meningkat sebanyak 5kg , alamak ! memang lah meningkat sebanyak begitu sebab stay kat rumah 4 bulan , aktiviti pula makan+tidur je , apa tidaknya kann..

last aku check berat badanku bulan 8 tahun 2012 , paling latest kemarin , haha ! aku ni check berat badan time ke klinik je , hehe , mama kata "takpa lah akak , nanti lama2 boleh menurun juga tu" bukan apa , nanti kalau berat badan meningkat , baju pun tak muat dah jadinya , susah2 =="..so aku decide tak nak makan malam mulai ni hari , haha ! aku dah tanya mama & beliau pun mengizinkan , PEACE >,<

aku harap berat badanku dapat kembali seperti dulu lagi , aminnn , huhu , jantung aku pun makin berdebar ni sebab tinggal 6 HARI LAGI~ just pasrah & tawakkal kepadaNYA :')
      

Thankx For Reading :)

1 budak comel:

Harith Iskandar said...

badan meningkat tu tanda hati tengah senang lenang :p

Post a Comment

no harsh words please :)