Feb 26, 2013

susah ! :(

       Haloow annyeong , ada tak orang kat sana , hehe :D .. nampak tak tajuk tu , apa yang SUSAH ? 

       SUSAH ~! until now i still cannot forget him , entah kenapa juga , sejak peristiwa dia kejar aku sampai rumah tu berlaku , bayangannya terus menghantui aku , YA ALLAH , cubaan apa lagi yang engkau berikan ini :'( , mengapa ? kenapa ? susahh betul aku mahu hapuskan kenanganku bersama dia , hanya ALLAH saja yang tahu apa isi hati umatNYA , sejak kebelakangan ni , dia ada text aku , tapi aku ignore je dia , bulan lepas dia nak couple balik dengan aku , but i already make decision that i will never back with him again , cukuplah sakit hatiku time bersama dia .. harap ada TEMAN PENGGANTI yang dapat bahagia bersama dia , meskipun hatiku ni masih terselit sedikit ruang untuk dia ..
       aku dah nekad tak nak bercouple lagi sebelum aku berjaya mendapat ijazah untuk mak ayah aku :( , mungkin ada orang tak percaya , tapi aku akan berusaha mengelakkan perkara tu berlaku , walaupun ada orang yang berjaya menarik hatiku :D .. ok aku nak tidur dulu , goodnite :*



Thankx For Reading :)

2 budak comel:

Harith Iskandar said...

mm bagus jg mcm tu..single pon kkdang lg bagus dr couple..tp xpe lah, kejar dulu cita2 tu yer.. yg tu lg penting, lg pun study xmenyakitkan...tul tak? :p

amy de' guitar addict said...

izah , sama pulak post kita ne , aqu pun ada tulis pasal gini , ( yg latest ) . betul ! susah mawu lupa org yg kita tlanjur syg :'( ndatawu laa bila baru dy bole hilang dr ingatan qu . huhuu

Post a Comment

no harsh words please :)