Aug 15, 2012

Happy @ Sad ?


          Assalamualaikum , annyeong haseyo ! hehe , lama dah aku tidak update blog . Hari ini dah start cuti kat sekolah ku , tinggal brapa hari jak lagi raya . Sebenarnya aku sedih juga sebab last 7 hari aku tak dapat puasa , faham2 lah kan masalah perempuan . hahaha !
         Happy ? kerana cuti seminggu kah ? maybe lah sebab dapat berehat kat rumah & tak payah ke sekolah lagi . Sad ? mungkin kerana Ramadan dah nak habis ataupun SPM dah nak dekat lagi !!! aku sekarang pun bingung ne yang mna perasaan ku . dua2 sekali gus muncul .
        Di sini , aku nak minta maaf kat sesiapa yang aku pernah buat mereka sakit hati , mengutuk dari belakang , mengumpat & macam2 lagi . tujuan aku memohon maaf awal sebelum raya sebab takut nanti busy waktu hari raya . hahaha ! :P , ok lah setakat ni jak coretan aku sebab nak dekat waktu buka puasa dah . :D



Thankx For Reading :)

0 budak comel:

Post a Comment

no harsh words please :)